maandag 21 december 2015

Femke op bezoek

"Ik kom af" zei ze opeens, en enkele weken later was ons Femke er al :)
Het was maar een kort bezoekje maar daarom niet minder leuk. Hoewel de start niet al te denderend was, aangezien ze in Parijs Femke haar bagage niet op het juist vliegtuig hadden gelegd en deze pas zaterdagavond arriveerde. Maar dat lieten we de pret niet bederven. Vrijdag namen we de tijd om bij te kletsen, Red Bank te laten zien en uit te rusten. Zaterdag was ik helaas ziek geworden, wat betekende dat het een Plessers broer en zus weekend zou worden. In sneltempo gingen ze als echte toeristen door New York. Zowel zaterdag- als zondagavond kwamen ze stikkapot maar met een tevreden lach op hun gezicht thuis. De 'sjarelkes' profiteerden er ook goed van met taxi's, lekker eten en shoppen a volonte. Op Femke haar laatste dag voelde ik me beter dus kon ik haar meenemen naar Asbury, waar ze helemaal verliefd werd op de hometown van Bruce Springsteen en graag bij ons in New Jersey wilde komen wonen...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten